jueves, 24 de enero de 2013

Presentacions projectes interactius

El dimecres dia 23 de Gener, varem exposar el treball per grups relacionat amb el projecte interactiu.

         Per tal de poder presentar tots de la mateixa manera, amb les mateixes oportunitats i avantatges el treball, ens varem decantar per fer presentacions Pecha-cucha.

         Aquesta manera d’exposar tracta de que cada grup ha de realitzar una presentació amb un mínim i un màxim de vint diapositives i cadascuna d’elles amb un mínim i amb màxim de vint segons. Aquesta presentació ja ha d’estar predeterminada per a quan passin els vint segons, passi a la següent dispositiva, de tal manera que si el que està exposant no ha acabat a continuació passarà a explicar l’altra.

         A mi de primeres la idea em va parèixer molt justa, pràctica i poc extensa. Però he de dir que quan varem començar a assajar, el fet de que hagués temps em posava molt nerviosa, em donava la sensació que no tenia temps a dir tot allò que volia expressar, però amb la pràctica i cada vegada mirant i escollint més les paraules a dir, ho vaig trobar molt còmode, dinàmic i mica feixot.

         Ho duia molt bé fins que al dia de la presentació, a la primera diapositiva els nervis em varen traicionar...però bé de seguida vaig passar a l’altra i tot va passar.  Dir que totes les exposicions em varen encantar, la gran varietat de temes sorgits, tots molt variats i a l’hora molt interessants.
        
         Penso que hem estat un grup treballador i que ha merescut la pena treballar tant, ja que els resultats han set magnífics. Felicito a tots els meus companys i a la mestra Marina, per la seva paciència i la bona feina feta durant tot el semestre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario