viernes, 4 de enero de 2013

El Power Point com a eina interactiva


En referència al Power Point, amb aquesta assignatura, he pogut descobrir  moltes més de les eines que comporta aquest programa.
De primeres varem començar fent exercicis bàsics, dels quals na Marina ens anava explicant pas a pas com ho havíem d’anar fent. És cert que ens aquestes primeres activitats, les quals els hi varem dedicar tres setmanes, hem vaig sentir angoixada pel simple fet que no arribava i no anava com els meus companys i pels problemes que me donava sempre l’ordinador que es quedava penjat.
Poc a poc gràcies a companyes que vaig tenir al costat vaig anar costat, vaig avançant i entenent el que anàvem fent i així poder seguir el fil de la classe.

A mida que anàvem fent  exercicis de Caillou, trobava sentit a altres coses que sabia fer abans però que no dominava per complet.
Vaig trobar que de passar a pensar que era una eina simple i amb poques alternatives a vorer que es podien fer moltes coses, fins i tot per crear un joc interactiu. De sempre havia manejat el Power per a treballs escrits i que a mida que anàvem explicant s’anaven passant.

Ha estat una gran evolució en quant a coneixements d’aquest programa, trobo que amb ajuda de la mestra i els companys conec molt més el programa.
Al vorer els dibuixos de Caillou, no hem va agradar mica, són uns dibuixos que ja els trobo massa estereotipats i no son els que més m’agraden, Una vegada anàvem fent més activitats, vaig vorer que son unes imatges clares i senzilles per poder fer activitats simples amb els nens.
Una vegada vaig agafar el fil vaig trobar les activitats adequades i divertides per als nens d’infantil.

Per a saber mes i millor, he de seguir practicant  i anar aprenent cada dia més.

No hay comentarios:

Publicar un comentario