viernes, 9 de noviembre de 2012

AUDACITY




Aquest dia a classe vàrem començar a utilitzar el programa anomenat Audacity, és un programa que permet  barrejar la música amb la lletra i canviar el to i el volum de la musica. 

Per als infants és una eina molt interessant i divertida, ja que per exemple per fer conta contes, el fet de poder pujar, baixar i barrejar les veus dels personatges, els hi agrada molt.

Va estar una pena, ja que una vegada ens anàvem a posar per fer-ho, els micròfons i els altaveus dels ordinadors de la classe d’informàtica  no funcionaven, per lo tant aquesta pràctica la va, haver de fer per la nostra conta.

En quant a fer-ho per la nostra conta, he de dir que me va dur temps el poder donar-ho per definitiu. A l’hora de gravar-ho vaig tenir algun que altre problema, no podia gravar-ho directament mp3, i trastejant ho vaig poder vèncer. Primer ho vaig gravar a .wav i una vegada a l’escriptori ho vaig poder passar a mp3.

Ha set un llarg camí per poder-ho acabar, però aquí esta el resultat.

Estic molt contenta i satisfeta amb el meu resultat.




No hay comentarios:

Publicar un comentario